Aktiviteter Styrelsen

Årsmöte 4 april 2020

Härmed inbjuds du som medlem i Värmlands Spelmansförbund att delta i årsmötet lördagen den 4 april kl. 15.00 på Hembygdsgillet, på Kroppkärr i Karlstad. Adressen är Östra Infarten 43.

Den planerade danskvällen på lördag uteblir på grund av rådande omständigheter och istället kommer Karlstads Spelfolk att göra en livesändning via Facebook. Du hittar till den här: spelfolket-goes-live

Vi har också en möjlighet att delta i årsmötet via Microsoft Teams, som du ansluter till genom att klicka här: Anslut till Årsmöte via Teams

Om man inte har Teams installerat på sin dator eller telefon redan så finns det en web-baserad lösning som poppar upp istället. Det du behöver om du använder dator, är hörlurar med mikrofon.

Nedan finner du länkar till årsmöteshandlingar så som verksamhetsberättelse och bokslut, dagordning till årsmötet och verksamhetsplan för nästa år. Du hittar också styrelsens förslag till budget 2021. Varje fråga som på ett övergripande sätt kan påverka förbundets verksamhet, måste ha delgivits styrelsen i form av en motion senast två veckor före mötet.

Välkommen hälsar styrelsen!