Volontärer

Vill du hjälpa till under Zornveckan 24-28 juni i Arvika?

Vi söker nu volontärer som kan ställa upp och hjälpa till under olika arbetspass under Zornveckan. Som volontär hälsar du de uppspelande välkomna när de kommer till Musikhögskolan Ingesund, hjälper dem att hitta i lokalerna och ge dem glada hejarop. Du kommer även att se till att det finns fika tillgängligt för de uppspelande och juryn. Sälja spelmansförbundets material. Informera om kvällsaktiviteterna som sker under veckans gång. Som tack får man ett volontärskit, reseersättning och enklare förtäring. Arbetspassen är kl.8-10, 10-12, 13-15 och 15-17 måndag till fredag, man är minst två personer vid varje arbetspass och man får gärna hjälpa till hur många pass man vill. Vi ska försöka att tillgodose allas önskemål om arbetstider.

Anmäl dig senast 30 april till: anna.maria.89@hotmail.com eller info@lesmusicationpros.com skriv namn, telefonnummer och önskemål om arbetspass så återkommer vi till dig.