Dans Kurs Ungdomskurs Vuxenkurs

Kurs med MP3 följt av folkmusikkväll

Spel- och dansstuga lördag 11 november!

Spelmansförbundet ordnar med spel- och dansstuga i Hynboholm (mellan Kil och Karlstad) samma dag som det är kurs med MP3. Det blir öppen spellista under kvällen och Frykeruds spelmanslag ordnar med fikaförsäljning (det kommer även finnas något matigare att köpa för kursdeltagare i första hand).

Välkomna!

När: Lördag 11/11 från kl. 19.00.

Plats: Träfotere, HYNBOHOLM 812, 655 91 Karlstad. Karta

Kurs med MP3 lördag 11 november

Det blir en efterlängtad repris på förra höstens mycket uppskattade kurs med Mattias Pérez, Nina Pérez och Mia Marin. Kursen är för alla instrument och innehåller låt- och ensemblespel. Ta chansen att lära av ett av Värmlands svängigaste gäng!

När: Lördag 11/11 kl. 13.00-18.00

Pris: 400 kr ordinarie. 300 kr för medlemmar i VSF och deltagare upp till 25 år. Anmälan via Bilda:  Till anmälan

Plats: Träfotere, HYNBOHOLM 812, 655 91 Karlstad. Karta

Har du några frågor om kursen eller kvällen? Maila spelmansförbundet på spelman.vsf@gmail.com